close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור שעון באינטרנט מבלי להגיע לחנות?

מערכת שורשיח אב, תשפ08/08/2020

נידת שעון מספקת שפע של תכונות רצויות בכף, סליחה, פרק כף היד שלכם. אז איך בוחרים בשעון המושלם דרך הרשת?

תגיות:

שעון יד הוא כבר מזמן לא רק צורך פרקטי. יש בו אמירה אופנתית ואפילו מעמד. גברים שעונדים שעוני יד משקפים סטטוס חיים גבוה יותר, רצינות, טיפוח, תדמית עסקית ומאצ'ואיסטית. בקיצור, ענידת שעון מספקת שפע של תכונות רצויות בכף, סליחה, פרק כף היד שלכם. אז איך בוחרים בשעון המושלם דרך הרשת? הכתבה הבאה מתייחסת לשעוני גברים, אך רלוונטית לחלוטין גם לשעוני נשים.

עולם שלם ומקוון של שעונים לגברים

אם עד כה הייתם מוכרחים להגיע פיזית לחנות השעונים כדי להתרשם ממבחר של שעונים

לגבר ולהחליט על הדגם הרצוי – לא עוד. כמו כל מוצרי האופנה והקוסמטיקה, אפשר למצוא את כל דגמי השעונים האפשריים דרך האינטרנט. וכאן השאלה הקשה היא כמובן איך בוחרים מבין מלאי אינסופי של שעוני יד לגברים.

רכשו שעון יד מאתרים מהימנים

אז הכלל הראשון הוא לגשת רק לאתרים מהימנים, כאלו שמשויכים לחנויות פיזיות שיצא לכם להכיר או שקונים באופן ישיר מהיצרן. תוכלו גם לרכוש באופן ישיר מאתר המותג עצמו, אך קחו בחשבון שזו קנייה בסכומים משמעותיים, שלא כולם ששים לבצע דרך האינטרנט ובצדק. בחנויות השעונים שמחזיקות כמה וכמה מותגים, תוכלו למצוא דילים, מבצעים והנחות. אם יש לכם כרטיס הנחות כלשהו (כרטיס מנוי פיס, "ההסתדרות", "ביחד בשבילך", חבר וכו'), מומלץ להציץ גם בו. אולי קיבלתם הנחה החודש על שעון לגבר בחנות מסוימת, שממש חבל לא לנצל.

בדקו שקיימת תעודת "משווק מורשה"

אם החלטתם שאתם רוצים שעון יוקרתי לגבר ממותג מוכר, וודאו שקיימת לאותה חנות תעודת משווק מורשה שניתנה לה מהמותג עצמו. כך לא רק המוצר יסופק לכם, אלא גם האחריות עליו. בנוסף תוכלו להיות בטוחים שרכשתם את המוצר המקורי ולא זיוף.

חפשו חנויות קמעונאיות במחירים מעולים

בשל שינוי המאזן בשוק הצריכה לטובת הדיגיטל, קמו מאות חנויות שמוכרות שעוני יד אונליין ומציעות משלוח מהיר עד פתח הדלת. חנויות אלו לא סובלות מהוצאות על תחזוקת המקום או מלאי עודף ולכן מסוגלות לספק מחירים נוחים מאוד על כל דגמי השעונים. בחנויות אלו תמצאו שפע מותגים מוכרים, לצד פחות מוכרים, בגדלים ובצורות שמתאימים לכל גבר.

מאילו חנויות ברשת מומלץ להימנע?

עד כה המלצנו היכן לקנות שעון יד לגבר, אבל לא הגדרנו למי אסור להתקרב. ובכן, אם אתם מזהים אתר או פרסומת שמבטיחים לכם שעון במחיר מצחיק, אפילו טוב מכדי להיות אמיתי, מומלץ שתחשבו פעמיים. אם אתם מהססים, מומלץ לקחת את הדגם לבדיקה ברשת ולהשוות אותו למחיר הרשמי של המותג. אם זוהי הנחה של יותר מ-50% - דעו שמדובר בשעון מזויף או גרוע מכך, שעון שיש בו בעיה טכנית.

ולקינוח, בחירת שעון באינטרנט מתבצעת תמיד לפי מדיניות ברורה המופיעה באתר. אם הנתונים והתמונות לגבי השעון חלקיים או לא מספקים, אין ציון של מספר יחידות שנותרו במלאי במכירה במהדורה מוגבלת או שלא מצאתם את תנאי ההחזר, מתן האחריות וזמן השילוח, הימנעו מרכישה כאן והמשיכו לחפש.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה